Solning och Norrköping

Idag var en fin dag. Började med att jag vaknade klockan fem (inte så bra). Men jag somnade om runt sju någongång. Strax innan elva gick jag upp och kokade en massa kaffe. Hade sjukt ont i huvudet så det blev tre Alvedoner till det också. Lite senare mötta jag upp Olivia och vi cyklade vidare till det underbara taket i Tannefors (som man i övrigt säkert inte får gå upp på, men vi gör det så länge någon inte säger till oss!) Solade, pratade och lyssnade på musik. Det blåste rätt mycket där uppe så det var faktist skönt. Det här känns inte så bra att säga men det var första gången i år som jag solade. Blekfis-Mirre ftw... Eller inte. När klockan började närma sig tre drog Olivia iväg för att vara barnvakt. Själv så åkte jag hem och blev uttråkad efter bara några minuter. Efter lite velande hit och dit så drog jag med mig Sara (som jag inte träffat på länge <3) till Norrköping. Vi gick på stan i ca 30 minuter innan stängning och typ åt mat. Synd att såsen till min falafel och pommes var äcklig bara. Buhuhu... Vi kom även fram till att hon ska fixa mitt hår! Woah. Hur det ska bli vet jag dock inte än men det blir lite förändring iallafall, vilket kan behövas. Jag har haft samma frilla sen i sjuan typ. Så det blir nog bra.


Eftersom jag gick upp innan 12 idag så är jag på god väg på min vändning på dygnet! Känns bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0