Bye bye gamla inlägg

Är ni förvånade över att jag har tagit bort alla mina inlägg? Nae, inte jag heller.  Jag tycker det är så skönt att rensa bort all gammal skit på någe vis. Dock kanske det händer lite väl ofta. Tog ju bort alla bilder på bdb i januari också. Jaja, vem bryr sig egentligen?
Har ingen design eller någonting på bloggen nu, men det kommer inom kort kan jag lova!

Klockan är snart fem på morgonen. Har spelat lite nördiga spel (Alfapet på Blip blandannat) med nörd-Anna inatt. Tidigare idag chillade jag mest och lagade Taco med mamma. Runt nio cyklade jag och Hanne till Tempo för att köpa godis. Mina dagar blir så gott som bortkastade på loven. Antingen sover jag bort dem (vilket händer allt för ofta) eller så spenderas dagen framför datorn helt enkelt. Det är på kvällen jag börjar leva... Och kanske natten. Gah, jag älskar nätter. Känns som att jag har nämt det några hundra gånger nu men... Stå ut!


Borde man kanske lägga sig nu och sova bort ännu en dag imorgon? Ja... Vi kör på det.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0