Fetma

Sådärja. Nu har jag hämtat min cykel. Den var alltså inte snodd. Puh, skönt. Köpte med mig en stor Marabou daim på vägen hem. Har köpt godis hela veckan vilket är skitdåligt. Ååååh. När i helvete ska jag skärpa mig? Det är varken bra för min bullihullimage eller för min ekonomi! Inte för mina lår heller för den delen. Ibland undrar jag verkligen vad jag tänker med. Varör gör jag ingenting åt det? Jag har inte och tänker inte visa mig i bikini innan kulan på magen är borta. Från och med imorrn ska jag äta mindre godis/chips. HAAAAHAAAAAA, lycka till... Nej men seriöst. Lite skärpning nu MIRRE!!!!!!

Kommentarer
Postat av: olga

Ey, jag har börjat ett nyttigare liv idag. Ska du hänga på? Tricket är att skaffa massor av tuggummin (gärna olika sorter) och alltid ha dem med sig. Då kan man käka dem istället för en massa skit. Bra va??

2008-06-30 @ 00:44:05
URL: http://oliviatordon.blogg.se/
Postat av: anonymisen

hej kan inte du lägga ut en bildm på din mage efterrsom du säger att den e så tjock för ja tror dig inte hihi :*

2008-06-30 @ 18:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0