Leo

Såg precis klart på filmen "Leo". Jag trodde den skulle vara bättre med tanke på omdömet men mjae... Kändes mest som att alla bara dog och så var det ingenting mer med det? Handlingen var lite seg. Så den rekomenderar jag nog inte.
Klockan 21.15 börjar Tonårsliv på fyran. Får väl glutta på den filmen ett tag eftersom jag ändå inte orkar göra någonting annat ikväll. Huvudvärk sen igår isn't the shiat!

Sen kom jag på att min cykel står kvar i Resecentrum sen igår. Om den ens står kvar. Skulle inte bli förvånad ifall den var stulen, vilket den troligtvist är. Jaja, inget att bekymra sig över nu. Jag får ta bussen dit imorgon och kolla om den är kvar  för ikväll orkar jag som sagt inte gå utanför dörrn.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, helt sjukt! :S

2008-06-28 @ 20:57:02
URL: http://lllllinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0