No candy

Tjopp. Idag fick man brev om gymnasiet. Jag kom in på mitt förstaval med 0 poängs marginal. Har 190 poäng (pruttdålikga poäng, JAG VET), precis som gränsen. Hade jag inte höjt mig i svenska och slöjd hade jag alltså inte kommit in och vart tvungen att gå på Ljunkan istället, vilket jag inte är så pepp på. Fick inge bra intryck av den skolan. Så sam sam @ Folkunga HERE I COME. Jag är redan nervös, haha. Men men, det är långt kvar så jag ska försöka att inte tänka på det nu.

Sen ska jag bara meddela er om att jag inte har ätit något godis idag. Inte chips heller för den delen. Woho... Hahah. Nu ska vi bara se om jag klarar hela dagen. HEJA HEJA!
Ska därimot laga mat nu, istället för att vräka i mig en fet skål med chips som jag alltid gör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0