Stan och Norrköping

Måste tyvärr börja inlägget med att klaga. FYFAN VAD JAG HAR ONT I BENEN! Dom värker verkligen. Och fyfan vad jag är trött. Jamen sov då? -Nä jag orkar inte.

OK. Drog till stan med Olivia runt två idag. Jag var försenad som jag alltid brukar vara. Så det var ju inte direkt någon nyhet om man säger så. Strossade omkring där ett tag. Åt pommes och hade det allmänt chill helt enkelt. Klockan fyra drog vi ner till Resecentrum där Olga blev hämtad. Själv stannade jag kvar och köpte ett fritidskort (äntligen!) Blev ett snepp gladare när jag märkte att det gäller ända till augusti. Så nu ni blir det ut å åka... Fast dock efter 17.00 på vardagar, men vad gör det? Jag sover ju ändå till ca 14.00 så ja. Efter ca 40 minuters väntande tog jag pendeln till Norrköping där jag mötte Nadde. Vi åkte hem till Shima (som förövrigt hade världens skönaste mamma). Drack te och chillade. (chill chill chill, jag använder nog det ordet lite för mycket...) Sen blev det utgång. Kan väl sammanfatta kvällen såhär:
-Kulturkammaren.
-Fylla.
-Folkparken.
-Hemköp.
Ungefär så. Helt okej kväll. Kunde vart roligare. Men ja bättre än att sitta hemma och glo. Och sen tack Victoria som följde mig till pendeln sen hihi.

Imorgon vet jag inte vad som händer. Jag funderar på att hitta någon att dra till Motala med, hur nu det ska gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0